Zależy nam na poprawie komfortu życia osób żyjących ze stomią w szyi. Zapewniamy im spersonalizowaną opiekę i innowacyjne rozwiązania.
Wyznaczenie globalnego standardu w obszarze słuchania i reagowania
Coloplast charakteryzuje niezwykła pasja, jeżeli chodzi o wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Wiemy, jak słuchać, dzięki czemu rozumiemy klientów i wiemy, jak prawidłowo reagować na ich potrzeby przy pomocy odpowiednich produktów i usług.
Codziennie pielęgnujemy i wdrażamy nasze wartości, żeby lepiej służyć klientom. Wartości te stanowią fundament naszej kultury i wyznaczają normy, według których działamy.
Naszym celem jest bycie blisko klientów, zarówno użytkowników końcowych, jak i pracowników opieki medycznej, oraz rozumienie ich potrzeb
Bliskość wymaga chęci słuchania, empatii i zobowiązania do działań na bazie tego, czego się uczymy. Bliskość ma też wielkie znaczenie w naszych wzajemnych relacjach. Cenimy sobie otwarty i szczery dialog, który pomaga dowiedzieć się, co nas motywuje i zachęca – zarówno każdego z nas indywidualnie, jak i całą organizację.
Nie ma dla nas lepszej nagrody niż poprawa komfortu życia ludzi, którzy korzystają z naszych produktów i usług
Pasja pomaga nam tworzyć oraz dynamicznie wprowadzać na rynek najlepsze i innowacyjne rozwiązania. Pasja potrzebna jest również do zapewnienia ciekawego, inspirującego i atrakcyjnego miejsca pracy.
Szacunek i odpowiedzialność to podstawa bliskiej relacji z klientem
Szacunek dla współpracowników i otaczającego nas świata zawsze był, jest i będzie fundamentem naszej kultury. Jako lider na rynku poważnie podchodzimy do wszelkich zobowiązań, dbamy o środowisko, społeczności lokalne i etyczne aspekty naszej działalności.
Udostępnij